Новини
22 квітня 2021

ПОРАДИ ПСИХОЛОГА: ЯК РЕАГУВАТИ НА НЕГАТИВ У СОЦМЕРЕЖАХ 

Соціальні мережі – важлива і невід'ємна частина нашого життя. Їм вдалося «зруйнувати кордони» у спілкуванні, вони дають можливість заявляти про себе, реалізовувати свої ідеї та спостерігати за реалізацією інших. І на перший погляд у цьому можна побачити одні лише плюси, особливо на думку молодого покоління. Але насправді за привабливою стороною соціальних мереж криється багато неприємного. І одним із цих підводних каменів є негатив, яким просто переповнені соціальні мережі. І, напевно, важко буде знайти людину, яка хоча б раз не стала жертвою «виливання бруду» чи безпідставної критики, чи просто пасивним спостерігачем. А враховуючи те, що відмовитись від таких «потрібних» соціальних мереж ми не можемо, тоді залишається навчитися «правильно» реагувати на негатив, з яким ми стикаємося у віртуальному світі. І в цьому вам допоможуть прості, але дієві поради.

 Мисліть позитивно. Сприймайте негатив як показник того, що «вас» читають/дивляться. Те, про що ви пишете цікавить інших.

 Конструктив – не негатив. Уважно читайте коментарі, можливо у них таки є раціональне зерно, знайшовши яке ви щось зможете змінити на краще.

 Не лийте масла у вогонь. Якщо ви бачите, що перед вами «стовідсотковий хейтер», тоді не провокуйте його і не вступайте у діалог. Адже соціальні мережі для багатьох – хороший спосіб попсувати іншим настрій. Але якщо ви не можете стриматися, напишіть емоційну відповідь, але не публікуйте її. Зачекайте до завтра, а в цей час зосередьтесь на речах, які дійсно важливі для себе. Потім видаліть те, що було написано на емоціях.

Не іронізуйте і не агресуйте. Якщо ви не хочете нарватися на нові образи, тоді краще не відповідайте агресивно чи з іронією. Краще подумайте чи варто взагалі відповідати на цей коментар.

 Не приймайте на свою адресу. «Не приміряйте» на себе всі ті образи та негатив, який спрямований на вас. Адже людина, яка пише злісні коментарі та образи зовсім вас не знає, вона робить висновки про вас, лише з того, що читає, бачить у соціальних мережах чи дофантазовує сама. Тому, не зациклюйтесь на цьому.

 Пам'ятайте, що у соціальних мережах уберегти себе від негативу дуже важко, але відреагувати на нього так, щоб не «зашкодити» собі та іншим цілком можливо!

 Психолог ВМПДЮ Притуляк Т. О.