Модуль «Розвиток» направлений на створення освітньо-виховного середовища, яке сприяє розвитку у дітей та учнівської молоді мистецько-творчої компетентності, виховує ціннісне ставлення до художньо-естетичного та декоративно-ужиткового мистецтва, стимулює їх до мистецької, пізнавально-дослідницької, інтелектуальної діяльності.
Основний зміст модуля відображається у культурно-мистецькому векторі та пізнавально-розвиваючому векторі.
Культурно-мистецький вектор спрямований на формування креативних якостей особистості, шляхом залучення до цінностей мистецтва, світової культури, створення умов для реалізації особистості через творчі види діяльності.
Основні завдання культурно-мистецького вектору:
- сформувати комплекс культурно-мистецьких компетентностей, культуру почуттів, особистісно-позитивне ставлення до мистецьких цінностей;
- сприяти опануванню мистецько-практичними вміннями та навичками, що забезпечують здатність особистості до самостійної творчої діяльності;
- організація змістовного, емоційно-насиченого дозвілля, шляхом залучення дітей та учнівської молоді до пізнавально-мистецьких заходів.
Для ефективного вирішення поставлених завдань буде здійснюватися мистецько-просвітницька, мистецько-дослідницька та мистецько-творча діяльність, яка передбачає організацію та проведення: мистецьких проєктів та конкурсів, свят, розваг, мистецьких віталень та творчих зустрічей, звітних та тематичних виставок, концертів, відвідування театрів, виставок, музеїв, галерей, концертів тощо.
Пізнавально-розвиваючий вектор сприяє формуванню науково-пізнавальної компетентності, позитивної мотивації до навчання та розвитку пізнавальної активності, реалізації творчого потенціалу особистості, вміння приймати рішення та використовувати нестандартний підхід у дослідницькі та проєктній діяльності.
Основні завдання пізнавально-розвиваючого вектору:
- сформувати пізнавальну активність та культуру розумової праці, виробити вміння креативно мислити;
- забезпечити практичну спрямованість інтелектуального розвитку особистості та створити оптимальні умови для її самореалізації;
- розвинути навички самостійної, групової, проєктної діяльності науково-технічного, інформаційно-технологічного напрямку.
Для реалізації поставлених завдань будуть проводитися навчально-виховні та масові заходи пізнавального, інтелектуального, дослідницько-експериментального напрямку та заходи, які спрямовані на реалізацію завдань та змісту STEM-освіти. Окрім того, буде здійснюватися організація і проведення конкурсів з науково-технічного напрямку та інформаційних технологій.